Αυγούστου 03, 2009

Καλή Αρχή!

Μέσα στην ησυχία του Αυγούστου αποφάσισα να βουτήξω κι εγώ στον θαυμαστό κόσμο των blogs. Αφορμή ο νέος αντικαπνιστικός νόμος και η ενδεχόμενη στενομυαλιά των αρχών που συγχέουν τη διαφήμιση με τον δημοσιογραφικό λόγο. Δεκατρία χρόνια τώρα γράφω την στήλη του πούρου στο περιοδικό ΕΥ ΖΗΝ, αλλά όχι πια. Τώρα που το διευθύνω αναγκάστηκα να κόψω την στήλη μου για λόγους ανωτέρας βίας. Έλα όμως που το πούρο είναι το πιο αγαπημένο μου θέμα! Βλέπετε, η σχέση μου με τα πούρα μετράει ήδη 22 χρόνια, καθώς μόλις τέλειωσα το σχολείο με μύησε στον θαυμάσιο κόσμο τους ο πατέρας του καλύτερου μου φίλου τότε. Η αρχή ήταν μάλιστα μυθιστορηματική καθώς ξεκίνησα με τα κουβανέζικα –τότε- Davidoff!
Μετά από χρόνια αρθρογραφίας για κρασιά, εστιατόρια, γεύσεις και καλή ζωή γενικώς συνειδητοποιώ ότι περισσότερο αγαπώ να γράφω για τα πούρα. Είπα λοιπόν να συνεχίσω τη δουλειά μου υπό την μορφή χόμπι μέσω του blogging και ποιος ξέρει, ίσως οι φαν του πούρου με πετύχουν κι εδώ και συνεχίσουμε την «σχέση» που είχαμε αναπτύξει ή μάλλον την ενισχύσουμε αφού εδώ το γράψιμο γίνεται πιο διαδραστικό. Εδώ λοιπόν θα γράφω για τα πούρα που δοκιμάζω, για όλα τα νέα από τον απολαυστικό κόσμο του γαλάζιου καπνού, για αρμονίες πούρων και αλκοόλ, για τις στιγμές και τις εμπειρίες που συνοδεύονται από ένα πούρο…και ποιος ξέρει τι άλλο. Ελπίζω με τον καιρό να μου δώσετε κι εσείς ιδέες…μέχρι τότε όμως, μέχρι να μάθετε για αυτό το blog και να γυρίσετε από τις διακοπές σας έχω πολλά νέα να μοιραστώ μαζί σας.
Από το επόμενο post θα ξεκινήσω δυνατά με εντυπώσεις από τα ολοκαίνουργια Montecristo Open που μόλις έφτασαν στην ελληνική αγορά.

5 σχόλια:

fevis είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Ξεκινάω από εδώ για να σε καλωσορίσω, να ευχηθώ "καλορίζικος και σιδερένιος" ως Πάνος και ως blogger και να διατυπώσω όχι την ευχή, αλλά την βεβαιότητα πως θα αποδειχθείς ωφέλιμος και χρήσιμος για όσους αγαπάμε ΚΑΙ τα πούρα.
Έχω την άποψη ότι ορισμένα πράγματα, γενικώς θεωρούμενα "βαριά" ή "δυνατά", όπως, π.χ., ο espresso ή τα πούρα, τα απολαμβάνει κανείς καλύτερα ή πληρέστερα σε φάση ωριμότητας (ηλικιακής ή εμπειριών ή αμφότερων!). Δεν μπορούν να εκτιμηθούν από έναν έφηβο, ας πούμε, και συχνά δεν μπορούν να εκτιμηθούν και χωρίς σωστή "καθοδήγηση"... Ως προς αυτό, λοιπόν, ήσουν εσύ τυχερός που μυήθηκες νωρίς κι είμαστε κι εμείς τυχεροί, που μοιράζεσαι δημόσια μαζί μας την σωρευμένη πείρα σου.

Σημειώνω από το βιογραφικό σου την συνεργασία σου με τον Klaus, την οποία δεν γνώριζα. Η αναφορά στο Bajazzo, που για μένα υπήρξε το εστιατόριο, το οποίο μου πρωτόμαθε την "Haute Cuisine", στις αρχές της δεκαετίας του '80, στην Ύδρα, με γύρισε πίσω, ακριβώς σ' εκείνα τα χρόνια, που ζούσαμε μεσοτοιχία με τον Klaus, σε διπλανά διαμερίσματα, στην Ύδρα... Εν ολίγοις, με συγκίνησες!
Καλή Αρχή, λοιπόν!

Πάνος Δεληγιάννης είπε...

Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και συμφωνώ ότι η εμπειρία μας βοηθά να απολαμβάνουμε περισσότερο τα πάντα...από τα πούρα μέχρι την μουσική, τον κινηματογράφο και την υψηλή γαστρονομία. Και για μένα ήταν πολύ σημαντική η σχέση μου με το Bajazzo και τον Κλάους.

fevis είπε...

Ναι αλλά δεν γράφεις γιατί ήταν τόσο σημαντική και με εκνευρίζεις.. Ή μήπως δεν έχουμε τον ίδιο λόγο στο μυαλό μας? :-))))

Πάνος Δεληγιάννης είπε...

Ήταν σημαντική για διάφορους λόγους που ξέρεις, προσωπικούς κι επαγγελματικούς, αλλά δεν θα με σύρεις στον ολισθηρό δρόμο των ημερολογιακών-εξομολογητικών blogs χεχε